Cat in a Flat Garantie

 

We zijn ontzettend trots op onze geweldige gemeenschap van kattenliefhebbers en de kans dat er iets misgaat tijdens je boeking is heel klein. Maar mocht er toch iets gebeuren, dan staat Cat in a Flat voor je klaar en daarom bieden we een gratis Cat in a Flat Garantie bij al onze boekingen.

Wat wordt gedekt?

  • De kat(ten) van de katteneigenaar onder de zorg van de kattenoppas, indien geboekt en betaald via het Cat in a Flat platform. De dekking geldt voor de periode waarvoor is geboekt via het Cat in a Flat platform.
  • Dierenartszorg voor verwondingen aan de kat(ten) van een katteneigenaar onder de zorg van een kattenoppas. Vergoeding voor de dierenarts heeft een maximumlimiet van €700 per boeking en een eigen risico van €150
  • Als de kattenoppas tijdens een boeking de sleutel kwijtraakt en niet in staat is om het huis van de katteneigenaar binnen te komen, wordt de vervanging van de sleutel vergoed. Dit heeft een maximumlimiet van €250 per boeking en een eigen risico van €50.

De eigen bijdrage moet gelijk worden verdeeld tussen de katteneigenaar en de kattenoppas, tenzij duidelijk is dat de kattenoppas fout zit. In dat geval is de kattenoppas verantwoordelijk voor de volledige eigen bijdrage.

 

 

Wat wordt niet gedekt?

  • Boekingen die niet via de Cat in a Flat website of mobiele app zijn gemaakt.
  • Alleen de datums die zijn geboekt via Cat in a Flat zijn gedekt. De boeking moet bevestigd en betaald zijn vóór de dag van het incident.
  • Schade aan persoonlijke eigendommen van zowel de katteneigenaar als de kattenoppas (zoals schade aan persoonlijke spullen, woning en/of voertuigen).
  • Boekingen met meer dan 5 katten.
  • Behandelingskosten voor preventieve zorg, of medische of dierenartskosten als gevolg van een ziekte of een chronische al bestaande aandoening.
  • Schade of letsel binnen de woning van een kattenoppas - het verblijven van de kat bij de oppasser thuis is geen service die wij aanbieden.
  • Het gewond raken van de kattenoppasser
  • Emotionele stress veroorzaakt als gevolg van een boeking via Cat in a Flat
  • Kosten of uitgaven door annuleringen of wijzigingen in vakantie- of reisplannen als gevolg van een boeking via Cat in a Flat
  • Verlies of schade door opzettelijke of criminele handelingen, inclusief diefstal.

 

 

Om in aanmerking te komen voor de Cat in a Flat Garantie:

 

  • De verwondingen of het verlies van sleutels moeten het gevolg zijn van zorg die tijdens een dienst is verleend die is geboekt en betaald via de Cat in a Flat website of app voorafgaand aan het incident.
  • Een kennismakingsgesprek werd geregeld vóór de startdatum van de boeking (alleen vereist als het je eerste boeking is).
  • Alle specifieke instructies en afspraken over de boeking moeten schriftelijk zijn vastgelegd en gedeeld zijn met de kattenoppas vóór de startdatum van de boeking. Je moet dit kunnen aantonen bij het indienen van een claim.
  • De gebruiker moet bewijs leveren van het incident (bijvoorbeeld foto's, dierenarts rekeningen) en originele bonnetjes.
  • Je moet Cat in a Flat binnen 24 uur na het incident op de hoogte stellen. Nadat je dit hebt gedaan, heb je 5 dagen de tijd om extra informatie te verstrekken om je claim af te ronden.
  • Katteneigenaren moeten eerst vergoeding aanvragen via hun eigen verzekering voordat ze een claim indienen.

 

Voor alle voorwaarden en regels kun je hier contact met ons opnemen.

Hoe je een claim kunt indienen

 

 

PS: Het regelen van een ontmoeting met de kattenoppas van tevoren is een geweldige manier voor hen om jou en je kat te leren kennen.

*Cat in a Flat ® is niet verantwoordelijk voor de bedrijven van onze leden, ook al zijn ze bij ons geregistreerd en hebben ze ingestemd met het naleven van onze Gedragscode. We zijn geen handhavende organisatie en zijn niet aansprakelijk voor hen. 

Payment Method Information

Betaal Veilig

MasterCard Visa iDEAL IBAN